Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Zobacz również tanie apartamenty w Toruniu.
Kanałami sprzedaży naszych apartamentów są:
strona: www.apart-torun.pl
W zakładce apartamenty, przy otworzeniu konkretnego lokalu, pojawi się przycisk “zarezerwuj”.
e-mail: rezerwacje@apart-torun.pl
platforma: www.booking.com
platforma: www.airbnb.pl
Mogą Państwo dokonać także rezerwacji bezpośredniej kontaktując się z nami telefonicznie –> 533 048 666
Zameldowanie jest na bazie kodów, klamek elektronicznych.
Na 2 dni przed planowanym przyjazdem zostanie do Państwa przesłana karta meldunkowa, w formie online (link). Prosimy o jej wypełnienie – jest to element obowiązkowy do odsłonięcia instrukcji zameldowania w obiekcie.W dniu przyjazdu od godziny 13:30 pod tym samym linkiem będzie widoczna instrukcja. Odsłonięcie instrukcji jest automatyczne i nie jest równoznaczne z możliwością wcześniejszego meldunku. Jeśli apartament będzie gotowy wcześniej – obsługa poinformuje Państwa o tym osobną wiadomośćią.
Aby przejść do instrukcji należy kliknąć nasze logo.
Z obsługą zamka elektronicznego mogą się Państwo zapoznać wcześniej – w tym celu zapraszamy na naszą stronę www.apart-torun.pl (zakładka strefa gościa).
Zgodnie z naszym regulaminem, zameldowanie możliwe jest najwcześniej o godzinie 15:00 do godziny 22:30, natomiast wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 11:00. W sytuacjach wyjątkowych na Państwa prośbę o przedłużenie doby hotelowej, staramy się to umożliwić (jest to uzależnione od poprzedzających bądź kolejnych rezerwacji na wynajmowany przez Państwa apartament). Przedłużenie bezpłatne, w miarę możliwości, może nastąpić maksymalnie do godziny 12:00. Każde przedłużenie powyżej wspominanej godziny 12:00, wiąże się z kosztami.
Rezerwacje dokonane poprzez platformy rezerwacyjne Booking, Airbnb są opłacane online i właśnie te platformy sprzedaży są bezpośrednimi biorcami płatności. Do nich należy kierować wszelkie pytania o termin obciążenia karty czy powód odrzucenia płatności. Rezerwacja poprzez naszą stronę internetowej umożliwia szybkie płatności pokroju BLIK. Przy rezerwacjach bezpośrednich można zapłacić przelewem na nasze konto bankowe lub gotówką w jednym z naszych biur.
W przypadku wystąpienia problemów z płatnością przy rezerwacjach dokonanych poprzez Booking.com/Airbnb, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta tych platform sprzedaży, gdyż to one są bezpośrednimi biorcami płatności.
Infolinia Booking (Polska) –> +48 12 349 40 00
Infolinia AirBnb (Polska) –> +48 22 30 72 000
W razie potrzeby naniesienia zmian w rezerwacji dokonanej poprzez Booking.com zalecamy kontakt z działem obsługi klienta. Tam proszę kierować wszelkie pytania dotyczące płatności, niezgodności co do liczby osób czy ich wieku, różnic cenowych,
Infolinia Booking (Polska) –> +48 12 349 40 00
Jak najbardziej możemy wystawić fakturę za pobyt, warunek jest jeden – taką potrzebę należy zgłosić w karcie meldunkowej i obowiązkowo uzupełnić dane do jej wystawienia.
Dane niezbędne do wystawienia faktury:
1. nip/ jeśli faktura imienna – imię nazwisko, adres zamieszkania.
2. adres e-mail, na który prześlemy fakturę
Drogi Gościu, od stycznia 2020 na skutek zmian podatkowych, aby otrzymać fakturę trzeba powiadomić o tym sprzedawcę wcześniej/przed fiskalizacją. PRZYJMUJE się, że jest to moment sprzedaży. My przedłużamy ten moment do dnia wymeldowania. Po tym czasie jeśli ktoś nie zgłasza zapotrzebowania na fakturę – nabijamy zwykły paragon.
Na wystawienie i przesłanie faktury dajemy sobie 3 dni robocze.
W naszych apartamentach nie umożliwiamy płatności bonem turystycznym.
Zapewniamy pościel, ręczniki, to wszystko w ilości odpowiedniej do liczby osób zgłoszonej w rezerwacji.
Nie pobieramy opłaty za dzieci do lat 3, zakładając, że będą spać z rodzicami na łóżku głównym. Jeśli życzycie sobie Państwo dodatkową pościel na sofę, stwierdzając np., że łóżko dwuosobowe jest niewystarczające, wiąże się to z dodatkowym kosztem tj. 30 zł kwota jednorazowa, do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie.
Prosimy o zasygnalizowanie takiej potrzeby od razu po dokonaniu rezerwacji.
Naszym standardem jest przygotowanie apartamentu dla 2 osób w konfiguracji łóżka dwuosobowego, gdzie są 2 poduszki i jedna kołdra. Na Państwa życzenie możemy przygotować dodatkowe, oddzielne posłanie np. na sofę lub dodatkową kołdrę.
Taką informacje proszę nam przekazać od razu po dokonaniu rezerwacji, np. poprzez wiadomość booking/airbnb.
Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Państwa.
Trudno nam powiedzieć dlaczego, pomimo wybrania rzeczywistej liczby osób mających meldować się w obiekcie, ostatecznie w rezerwacji jest nieprawidłowa liczba osób. Można to zmienić w panelu rezerwacji lub poprzez kontakt z działem obsługi klienta Booking.com.
Nie prowadzimy recepcji stacjonarnej, nie dysponujemy miejscem, by móc przechować bagaże.
Usługi takie prowadzi Informacja Turystyczna, przy ul. Szerokiej 43.
Na toruńskiej starówce oraz na terenach sąsiadujących wyznaczona jest Strefa Płatnego Parkowania. Do Państwa dyspozycji są zatem ogólnodostępne płatne miejsca parkingowe. Trzeba podkreślić, że w soboty od godz.18h00 do poniedziałku do godz. 8h00 oraz święta parkowanie jest bezpłatne.
https://www.torun.pl/pl/miasto/uklad-drogowy/strefa-platnego-parkowania
Warto wiedzieć, że duży parking jest przy Dworcu PKP Toruń Miasto (ul. Gen. Stanisława Skrzyńskiego)-obowiązuje parkometr na ogólnych zasadach. Można również skorzystać z płatnych parkingów strzeżonych( m.in. przy placu Św. Katarzyny, przy ul. Dominikańskiej 7 oraz przy ul. Wały Sikorskiego –Centrum Sztuki Współczesnej czy parking PZM przy Bulwarze Filadelfijskim 11/15- znany parking pod mostem drogowym).
Jeśli chodzi o apartamenty przy ul. Bydgoskiej 37, przed kamienicą możecie Państwo skorzystać z miejsc parkingowych, publicznych i bezpłatnych. Ponadto dysponujemy miejscem parkingowym, prywatnym na zamykanym podwórzu – dodatkowo płatnymi. Decyzje o wyborze prywatnego miejsca prosimy przekazać wcześniej, a w miarę dostępności można podjąć ją również na miejscu. Koszt wynajęcia miejsca to 30 zł/ za dobę, do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie.
Dysponujemy miejscem parkingowym przy teatrze Baj Pomorski, które możemy zaproponować dla Gości apartamentów Tajemniczy Ogród. Konieczna rezerwacja miejsca poprzez kontakt z nami.
Apartament Home Stay, Home Stay 2, Home Stay 3 oraz Harmonia, Torpo, Fortuna oraz Unique posiadają wliczone w cenę noclegu miejsce postojowe w garażu podziemnym.
Na chwilę obecną w naszych obiektach nie serwujemy śniadań. W zamian oddajemy do Państwa dyspozycji mieszkania z wyposażoną kuchnią w podstawowe sprzęty oraz naczynia.
Kuchnie bądź aneksy kuchenne w naszych apartamentach wyposażone są w : lodówkę, płytę grzewczą, czajnik elektryczny, naczynia, sztućce, noże, kieliszki, korkociąg, deskę do krojenia. Większość z nich posiada również kawiarkę, niektóre dodatkowo: piekarnik i zmywarkę.
Na prośbę gości możemy dostarczyć łóżeczko turystyczne. Dostawa do wybranego apartamentu to koszt 50 zł (bez pościeli), do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie bądź jako wpływ na nasze konto.
Apartamenty posiadające obsługę smart TV:
Apartamenty zlokalizowane na Starym Mieście znajdują się w kamienicach, które nie posiadają windy, natomiast kamienice przy ul. Bydgoskiej 37-39, Jagiellończyka 6 oraz obiekty przy ul.Bawarczyków, Moniuszki i Krasińskiego 15A windę posiadają.
Apartamenty z balkonem
Apartamenty na parterze:
Apartamenty na I piętrze:
Niestety żaden z naszych apartamentów nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (te ulokowane na parterze, uwzględnione są powyżej). Apartamenty są zlokalizowane są w kamienicach, bez podjazdów, do których aby się dostać należy pokonać kilka schodów. Niektóre z apartamentów np. Skyway czy Broken Flowers posiadają strome schody prowadzące do apartamentu.
Tak, w każdym z naszych apartamentów jest bezpłatny, nielimitowany dostęp do sieci WiFi. Logowanie następuję poprzez wpisanie hasła do danej sieci. Nazwy sieci i hasło udostępniamy w instrukcji oraz regulaminie, który znajduje się w każdym apartamencie.
Pobyt zwierząt jest akceptowany z wyłączeniem apartamentów Witkacownia, Steel and Wood, Nicolaus, Wtrażowa Komnata, Ceglana Komnata, Kopernika Apart, 1st Floor Apartment, Two Story Apartment, Carolina II, Stars, Hey Stay, Green Loft, Torpo, Pastelove Okna, Helena, Green Loft, Belle View, Apartament Słoneczny, Home Stay, Art Loft, Kamienica św. Jakuba (studio i loft), Copernicus No. 25, Apartament Winnica z Widokiem na Wisłę oraz Ester.
Chęć przyjazdu z pupilem należy zgłosić wcześniej np. w wiadomości bookingowej czy na airbnb*. Do uiszczenia będzie opłata 50 zł – koszt jednorazowy, bez względu na ilość dób. Obowiązuje regulamin pobytu czworonoga. Najważniejsze jest to, aby nie pozostawiać pupila samego (może dokonać zniszczeń/ wyć z tęsknoty) oraz dopilnować, aby pies/kot nie leżał na pościeli, kanapie. Prosimy o zorganizowanie mu legowiska.
Za wszelkie zniszczenia, nadmierne zabrudzenia np. pościeli, ścian itp. obciążamy naszych gości.
*Gdy planują Państwo pobyt z pupilem, dokonując przy tym rezerwacji poprzez Airbnb, należy do ceny rezerwacji, wybrać także opłatę za zwierzę, która zostanie automatycznie naliczona do całkowitej kwoty rezerwacji.
Zgodnie z regulaminem, we wszystkich pomieszczeniach obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych. Jeśli po wymeldowaniu stwierdzimy, iż w apartamencie został złamany ten zakaz – przypalone elementy, niedopałki, silny zapach, będziemy zmuszeni obciążyć gościa finansowo za złamanie regulaminu oraz za ewentualne szkody.
Nasza obsługa na bieżąco stara się kontaktować z Państwem w przypadku pozostawienia jakikolwiek przedmiotów. Przychylamy się do wysyłki rzeczy na wskazany adres. Koszty odesłania ustalane są indywidualne. Na składowe kosztu odesłania składa się cena usługi + nasze doliczenie za wykonaną usługę.
Wszelkie problemy, pytania, braki proszę zgłaszać na główny numer recepcyjny –> 533 048 666.
Nasza załoga pracuje pod tym numerem od 8 do 22.30.
Dworzec główny PKP zlokalizowany jest na drugim brzegu Wisły, do Placu Rapackiego( przy Starym Mieście) jest ok.2 km, do apartamentów przy ul. Bydgoskiej 37, niecałe 3km.
Najdogodniejszym sposobem dotarcia do Apartamentów jest taksówka. Postój taxi znajduje się pod dworcem, a czas przejazdu wynosi ok. 10 min.
Można też skorzystać z komunikacji miejskiej, autobusy spod Dworca Głównego nr 12, 27, 36 dowiozą Państwa na Plac Rapackiego. Aktualny rozkład wynikający np. z ewentualnych zmiany związanych z pracami na drogach i reorganizacją ruchu, można podejrzeć na stronie https://mzk-torun.pl.
ul. Prosta 15
87-100 Toruń
NIP: 9562309316