FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Zobacz również tanie apartamenty w Toruniu.

Jak mogę zarezerwować apartament?

Kanałami sprzedaży  naszych apartamentów są:

www.apart-torun.pl
www.booking.com
www.airbnb.pl

Mogą Państwo dokonać także rezerwacji bezpośredniej:
Telefon recepcyjny --> 533 048 666
E-mail --> torunskieapartamenty@gmail.com

Gdzie i kiedy mogę odebrać klucze do zarezerwowanego apartamentu?

Zameldowanie jest na bazie kodów, klamek elektronicznych.

W przeddzień przyjazdu otrzymują Państwo pierwsze wskazówki smsowo oraz na emaila (jeśli został podany) od nadawcy IDOSELL. Tam przekazujemy istotne informacje dotyczące meldunku. W dniu przyjazdu ponownie nawiązujemy kontakt smsowy z naszymi gośćmi, wysyłając kod do drzwi apartamentu.

O której godzinie będę mógł się zameldować i wymeldować?

Zgodnie z naszym regulaminem, zameldowanie możliwe jest najwcześniej o godzinie 15:00 do godziny 22:30, natomiast wymeldowanie powinno nastąpić najpóźniej do godziny 11:00. W sytuacjach wyjątkowych na Państwa prośbę o przedłużenie doby hotelowej, staramy się to umożliwić (jest to uzależnione od poprzedzających bądź kolejnych rezerwacji na wynajmowany przez Państwa apartament). Przedłużenie bezpłatne, w miarę możliwości, może nastąpić maksymalnie do godziny 12:00. Każde przedłużenie powyżej wspominanej godziny 12:00, wiąże się z kosztami.

Jakie metody płatności są akceptowane?

Rezerwacje dokonane poprzez platformy rezerwacyjne Booking, Airbnb są opłacane online i właśnie te platformy sprzedaży są bezpośrednimi biorcami płatności. Do nich należy kierować wszelkie pytania o termin obciążenia karty czy powód odrzucenia płatności.  Rezerwacja poprzez naszą stronę internetowej umożliwia szybkie płatności pokroju BLIK. Przy rezerwacjach bezpośrednich można zapłacić przelewem na nasze konto bankowe lub gotówką w obiekcie.

Mam problem z płatnością, pomocy!

W przypadku wystąpienia problemów z płatnością przy rezerwacjach dokonanych poprzez Booking.com/Airbnb, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta tych platform sprzedaży, gdyż to one są bezpośrednimi biorcami płatności.

Infolinia Booking (Polska) --> +48 12 349 40 00
Infolinia AirBnb (Polska)  --> +48 22 30 72 000

Zmiany w rezerwacji bookingowej, jak?

W razie  potrzeby naniesienia zmian w rezerwacji dokonanej poprzez Booking.com zalecamy kontakt z działem obsługi klienta. Tam proszę kierować wszelkie pytania dotyczące  płatności, niezgodności co do liczby osób czy ich wieku, różnic cenowych,

Infolinia Booking (Polska) --> +48 12 349 40 00

Czy jest możliwość wystawienia faktury?

Jak najbardziej możemy wystawić fakturę za pobyt, warunek jest jeden - taką potrzebę należy zgłosić od razu po dokonaniu rezerwacji np. w wiadomości bookingowej/airbnb lub najpóźniej w dniu zameldowania.

Dane niezbędne do wystawienia faktury:
1. nip/ jeśli faktura imienna - imię nazwisko, adres zamieszkania.
2. adres e-mail, na który prześlemy fakturę

Drogi Gościu, od stycznia 2020 na skutek zmian podatkowych, aby otrzymać fakturę trzeba powiadomić o tym sprzedawcę wcześniej/przed fiskalizacją. PRZYJMUJE się, że jest to moment sprzedaży. My przedłużamy ten moment do dnia wymeldowania. Po tym czasie jeśli ktoś nie zgłasza zapotrzebowania na fakturę - nabijamy zwykły paragon.

Czy istnieje możliwośc płatności bonem turystyczym?

W naszych apartamentach nie umożliwiamy płatności bonem turystycznym.

Czy obiekt zapewnia pościel i ręczniki?

Zapewniamy pościel, ręczniki, to wszystko w ilości odpowiedniej do liczby osób zgłoszonej w rezerwacji.

Czy można prosić o dodatkową pościel dla dziecka do 3 lat?

Nie pobieramy opłaty za dzieci do lat 3, zakładając, że będą spać z rodzicami na łóżku głównym. Jeśli życzycie sobie Państwo dodatkową pościel na sofę, stwierdzając np., że łóżko dwuosobowe jest niewystarczające, wiąże się to z dodatkowym kosztem tj. 30 zł kwota jednorazowa, do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie. Prosimy o zasygnalizowanie takiej potrzeby od razu po dokonaniu rezerwacji.

Zarezerowaliśmy apartament dla 2 osób, ale śpimy oddzielnie, gdzie ten fakt zgłosić?

Naszym standardem jest przygotowanie apartamentu dla 2 osób w konfiguracji łóżka dwuosobowego, gdzie są 2 poduszki i jedna kołdra. Na Państwa życzenie możemy przygotować dodatkowe, oddzielne posłanie np. na sofę lub dodatkową kołdrę. Taką informacje proszę nam przekazać od razu po dokonaniu rezerwacji, np. poprzez wiadomość booking/airbnb. Nie wiąże się to z żadnymi dodatkowymi kosztami dla Państwa.

Dokonałem/am rezerwacji poprzez booking dla 4 osób, w rezerwacji widnieją jednak tylko 2, dlaczego?

Trudno nam powiedzieć dlaczego, pomimo wybrania rzeczywistej liczby osób mających meldować się w obiekcie, ostatecznie w rezerwacji jest nieprawidłowa liczba osób. Można to zmienić w panelu rezerwacji lub poprzez kontakt z działem obsługi klienta Booking.com.

Czy mogę przechować u Państwa bagaż?

Nie prowadzimy recepcji stacjonarnej, nie dysponujemy miejscem, by móc przechować bagaże. Usługi takie prowadzi Informacja Turystyczna, przy ul. Szerokiej 43.

 

Gdzie mogę bezpiecznie pozostawić samochód?

Na toruńskiej starówce oraz na terenach sąsiadujących wyznaczona jest Strefa Płatnego Parkowania. Do Państwa dyspozycji są zatem ogólnodostępne płatne miejsca parkingowe. Trzeba podkreślić, że w soboty od godz.18h00 do poniedziałku do godz. 8h00 oraz święta parkowanie jest bezpłatne.

https://www.torun.pl/pl/miasto/uklad-drogowy/strefa-platnego-parkowania

Warto wiedzieć, że duży parking jest przy Dworcu PKP Toruń Miasto (ul. Gen. Stanisława Skrzyńskiego)-obowiązuje parkometr na ogólnych zasadach. Można również skorzystać z płatnych parkingów strzeżonych( m.in. przy placu Św. Katarzyny, przy ul. Dominikańskiej 7 oraz przy ul. Wały Sikorskiego –Centrum Sztuki Współczesnej czy parking PZM przy Bulwarze Filadelfijskim 11/15- znany parking pod mostem drogowym).

Jeśli chodzi o apartamenty przy ul. Bydgoskiej 37, przed kamienicą możecie Państwo skorzystać z miejsc parkingowych, publicznych i bezpłatnych. Ponadto dysponujemy dwoma miejscami parkingowymi prywatnymi na zamykanym podwórzu-dodatkowo płatnymi. Decyzje o wyborze prywatnego miejsca prosimy przekazać wcześniej, a w miarę dostępności można podjąć ją również na miejscu. Koszt wynajęcia miejsca to 20 zł/ za dobę, do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie.

Apartament Home Stay oraz Home Stay 2 posiadają wliczone w cenę noclegu miejsce postojowe w garażu podziemnym.

Czy w cenę noclegu wliczone jest śniadanie?

Na chwilę obecną w naszych obiektach nie serwujemy śniadań. W zamian oddajemy do Państwa dyspozycji mieszkania z wyposażoną kuchnią w podstawowe sprzęty oraz naczynia.

 

Jakie wyposażenie ma kuchnia/aneks kuchenny?

Kuchnie bądź aneksy kuchenne w naszych apartamentach wyposażone są w : lodówkę, płytę grzewczą, czajnik elektryczny, naczynia, sztućce, noże, kieliszki, korkociąg, deskę do krojenia. Większość z nich posiada również kawiarkę, niektóre dodatkowo: piekarnik i zmywarkę.

Czy w obiekcie znajdują się akcesoria dla dzieci?

Na prośbę gości możemy dostarczyć łóżeczko turystyczne. Dostawa do wybranego apartamentu to koszt 50 zł (bez pościeli), do pozostawienia w dniu wyjazdu w apartamencie bądź jako wpływ na nasze konto.

Czy w obiekcie znajduje się winda?

Apartamenty zlokalizowane na Starym Mieście znajdują się w kamienicach, które nie posiadają windy, natomiast kamienice przy ul. Bydgoskiej 37-39, Jagielończyka 6 oraz obiekty przy ul.Bawarczyków windę posiadają.

Które obiekty posiadają balkon?

Apartamenty z balkonem

  1. Smoo
  2. Sophie
  3. Sunhouse
  4. Metropolis
  5. Real Old Town
  6. Apartament Starówka 6
  7. Apartament Starówka 8
  8. Petite Visite No. 17
  9. Petite Visite No. 18B
  10. Home Stay
  11. Home Stay 2
  12. Hey Stay with private garden (apartament z ogródkiem)
  13. Torpo

Zależy Nam na wannie, który obiekt wybrać?

  1. Way2Stay
  2. Nice Stay
  3. Witkacownia
  4. Baj
  5. Baj No. 2
  6. Apartament Starówka 1
  7. Apartament Starówka 2
  8. Apartament Starówka 10
  9. Home Stay
  10. Helena
  11. Torpo

Które apartamenty są ulokowane na parterze/I piętrze?

Apartamenty na parterze:

  1. Witkacownia
  2. Egzotyczny
  3. Baj
  4. Baj No. 2
  5. Petite Visite No. 4
  6. Przystanek Toruń
  7. Nicolaus Apartment
  8. Hey Stay with private garden

Apartamenty na I piętrze:

  1. Nice Stay 2 (winda w budynku)
  2. Smoo (winda w budynku)
  3. Stars
  4. Apartamenty Centrum - Szafirowy i Szmaragdowy
  5. Soft Loft 1
  6. Soft Loft 2

Czy którykolwiek z apartamentów jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością?

Niestety żaden z naszych apartamentów nie jest przystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami (te ulokowane na parterze, uwzględnione są powyżej). Apartamenty są zlokalizowane są w kamienicach, bez podjazdów, do których aby się dostać należy pokonać kilka schodów. Niektóre z apartamentów np. Skyway czy Broken Flowers posiadają strome schody prowadzące do apartamentu.

W których apartamentach znajdziemy klimatyzację?

  1. Apartamenty Stary Torun
  2. Apartamenty Stary Torun - Loft
  3. Apartamenty Stary Torun - Bianco
  4. Soft Loft 1
  5. Soft Loft 2
  6. Metropolis
  7. Green Garden
  8. Julia
  9. Apartament Starówka 1
  10. Apartament Starówka 2
  11. Vintage
  12. Skyway
  13. Apartament Starówka 10

Potrzebujemy pralki, który z Państwa apartamentów ją posiada?

  1. Nice Stay
  2. Way2Stay
  3. Premium
  4. Sophie
  5. Sunhouse
  6. Witkacownia
  7. Soft Loft 2
  8. Baj
  9. Baj No. 2
  10. Apartament Centrum Szafirowy
  11. Apartament Centrum Szmaragdowy
  12. Simply Modern No.2 Apartment
  13. Apartamenty z Antresolą 1, 2, Three Single Beds posiadają wspólną pralkę w korytarzu.
  14. Petite Visite No. 4
  15. Petite Visite No. 16
  16. Nicolaus
  17. Home Stay
  18. Home Stay 2
  19. Helena
  20. Hey Stay
  21. Belle View
  22. Green LoftNie zapewniamy środków do prania.

Czy apartamenty posiadają dostęp do sieci WiFi?

Tak, w każdym z naszych apartamentów jest bezpłatny, nielimitowany dostęp do sieci WiFi. Logowanie następuję poprzez wpisanie hasła do danej sieci. Nazwy sieci i hasło udostępniamy w regulaminie, który znajduje się w każdym apartamencie.

Czy mogę przyjechać z pupilem?

Pobyt zwierząt jest akceptowany z wyłączeniem apartamentów Witkacownia, Nicolaus, Wtrażowa Komnata, Ceglana Komnata, Kopernika Apart, 1st Floor Apartment, Stars, Hey Stay, Green Loft, Torpo, Helena.

Chęć przyjazdu z pupilem należy zgłosić wcześniej np. w wiadomości bookingowej czy na airbnb*. Do uiszczenia będzie opłata 50 zł - koszt jednorazowy, bez względu na ilość dób. Obowiązuje regulamin pobytu czworonoga. Najważniejsze jest to, aby nie pozostawiać pupila samego (może dokonać zniszczeń/ wyć z tęsknoty) oraz dopilnować, aby pies/kot nie leżał na pościeli, kanapie. Prosimy o zorganizowanie mu legowiska.

Za wszelkie zniszczenia, nadmierne zabrudzenia np. pościeli, ścian itp. obciążamy naszych gości.

*Gdy planują Państwo pobyt z pupilem, dokonując przy tym rezerwacji poprzez Airbnb, należy do ceny rezerwacji, wybrać także opłatę za zwierzę, która zostanie automatycznie naliczona do całkowitej kwoty rezerwacji.

Regulamin pobytu ze zwierzętami

Czy w obiekcie można palić?

Zgodnie z regulaminem, we wszystkich pomieszczeniach obiektu obowiązuje bezwzględny zakaz palenia wszelkich wyrobów tytoniowych. Jeśli po wymeldowaniu stwierdzimy, iż w apartamencie został złamany ten zakaz - przypalone elementy, niedopałki, silny zapach, będziemy zmuszeni obciążyć gościa finansowo za złamanie regulaminu oraz za ewentualne szkody.

Zostawiłem rzeczy osobiste w apartamencie, co teraz?

Nasza obsługa na bieżąco stara się kontaktować z Państwem w przypadku pozostawienia jakikolwiek przedmiotów. Przychylamy się do wysyłki rzeczy na wskazany adres. Koszty odesłania ustalane są indywidualne. Na składowe kosztu odesłania składa się cena usługi + nasze doliczenie za wykonaną usługę.

Mam problem, pytanie, z kim się skontaktować?

Wszelkie problemy, pytania, braki proszę zgłaszać na główny numer recepcyjny --> 533 048 666.
Pod tym numerem pracuje nasza załoga od 8 do 22.30.

Jak daleko od obiektu znajduje się Dworzec Kolejowy?

Dworzec główny PKP zlokalizowany jest na drugim brzegu Wisły, do Placu Rapackiego( przy Starym Mieście) jest ok.2 km, do apartamentów przy ul. Bydgoskiej 37, niecałe 3km.

Najdogodniejszym sposobem dotarcia do Apartamentów jest taksówka. Postój taxi znajduje się pod dworcem, a czas przejazdu wynosi ok. 10 min.

Można też skorzystać z komunikacji miejskiej, autobusy spod Dworca Głównego nr 12, 27, 36 dowiozą Państwa na Plac Rapackiego. Aktualny rozkład wynikający np. z ewentualnych zmiany związanych z pracami na drogach i reorganizacją ruchu, można podejrzeć na stronie https://mzk-torun.pl.

Na co mogę liczyć nocując w Toruńskich Apartamentach?

Oferujemy swoim Gościom wysoki standard usług, komfortowe mieszkania oraz miłą i kompetentną obsługę. W każdym apartamencie znajdą Państwo komplet świeżych ręczników, suszarkę do włosów, żelazko. W połączeniu z magią toruńskiej starówki i klimatem Bydgoskiego Przedmieścia, Państwa pobyt w Apartamentach będzie miło wspominanym przeżyciem.

Toruńskie Apartamenty

ul. Prosta 15
87-100 Toruń
NIP: 9562309316

Właściciel

Wszystkie prawa zastrzeżone © 2023
Wykonanie The First